fredag 14 januari 2011

Den nakne skrocken. (OBS Seriös!)

Japp ni hörde rätt, nu jävlar blir det bloggeri på hög nivå.
Nu ska pengarna rulla in så vi (jag) har bestämt oss (mig) för att starta en modeblogg då både jag och Erik är grymt modeintresserade.

Så först kommer min dagens outfit:

Smäck: HM Pris: ca 100 :-
Raggstrumpor: Vet ej fick av Jan-Erik och Inger i julklapp. Pris: ?
Strumpor under raggisarna: Se Raggstrumpor.

Härligt va? 
Här kommer Eriks bidrag, en bild vi tog lite snabbt igår.

Vit t-shirt märke Stuf: Team Sportia Pris:  Ca 100:-
Cool Kofta: JC (barnavdelningen) Pris: 249:-
Jeans: Troligtvis ärvt? Pris: ?
Träpall: Egendesignad av Erik (Th3dz) Skoglund Pris: EJ till salu!

Slut på modeblogg för idag (alltid?).

Så här kommer några ordvitsar istället.

-Vad kallas hästen som har många blodkanaler i sig? 
-Åderpål(l)en

Obs! Mikaelas vits, som troligtvis är 100 gånger roligare än mina, men här kommer en av mig ändå era jävlar!

-Hur kommer det sig att det får plats så mycket folk i en rullgardin?
- För det går plats 100 persienn.
 
Buss och kjam!

Adam


 

2 kommentarer: