torsdag 13 januari 2011

Detta är för mycket!

Det här med att blogga börjar bli lite av min grej, jag menar jag vill väl få lika mkt pengar som brunettöga... eller nej, jag mena Blondinbella!

Så därför lägger jag ner hela min själ i att göra så noggranna bilder som möjligt för bästa resultat. Kolla bara denna:

Hur gör Reinfeldt för att vinna mer av de grönas röster?
 Han blir såklart Fredrik Renfeldt.. inget konstigt.
OBS ÄVEN DETTA ÄR MONTAGE!

Och här kommer två gäst ordvitsar.
Första av min flickvän Mikaela:

Vad sa servitören som serverade vin på ishotellet?
-Här är det vinter! (Vin-te-er, genitaliskt jag prostituerar inte!)

Och även en idag från Tobias:

Vem är sagovärldens bäste musiker?
-Trummelisa.

Jag vill ju naturligtvis va sämre så här kommer en egen:

Vilket avlastningsställe hade en kille som hette Mats Ahl?
-Matsalsbord. (Ni får fan ingen förklaring tänk själva!)

Bajs och kiss/ 
Adde1337 o

3 kommentarer:

  1. Min flickvän kom här om dagen på ett alternativt svar på vad Frodo Baggins snuskiga farbror heter

    - Dildo Baggins

    SvaraRadera
  2. Putslustig blogg minst sagt. Jag langar upp en länk från min sida per omgående.

    För att fortsätta på Trensens LOTR-spår:
    Varför använder inte Saruman tangentbord? -Han är rädd för Enter.

    Tack

    SvaraRadera
  3. Haha Allt detta är såklart riktigt bra skit!

    Härligt Daniel ska försöka mig på en länk till din sida med, är ju fortfarande en n00b på bloggande.

    SvaraRadera