måndag 10 januari 2011

Genitaliskt!

Kolla en ordvits redan i ämnesrubriken!
Jag tänkte att den får sätta ribban för denhär bloggen.

Folk som även gillar att påpeka stavning och särskrivningar måste ju älska denna bloggen ännu mer än vad folk med riktigt låg humor gör. Så kommentera ifall ni hittar några fel. (jag skiter i vilket)

Jag hade en sak på min lista som jag inte skulle göra i livet, det va att starta en blog, bra Adam... Bra.

Jaja här kommer iallafall den första "riktiga" ordvitsen.

Vilken religion har kvinnorna kletigast slidsekret?

Muslim. Mus-lim ja ni fattar. Därmed var ribban satt.

/ Adam Hall

3 kommentarer:

  1. Ribban sattes alldeles för lågt och vi lyckas ändå snubbla över den!

    SvaraRadera
  2. Jag saknade en ordvits i pang pregos våga vitsa gällande Sagan om ringen. Jag bjuder på denna egenkomponerade vits att publicera:

    Vad heter Frodos snuskiga farbror?

    Bilbo Tea-bagger

    SvaraRadera
  3. @olletrens: I lol'd
    Grymt, mer sånt!

    SvaraRadera