onsdag 12 januari 2011

Det blir bara sämre och sämre..

Och det är ju en bra sak, eller?
Sen har det bara strömmat in grymma ordvitsar från olika håll.
Här kommer en av min vän Tobias Juhlin.:

-Varför skiter du på datorn?
-Jag är inne på E-bayamaja.

Sen skickade Andreas Redlund en awesome ordvits:

-Varför "bögar" alla målare med Jöback?
 -Dom är bra på ta-peter.

Oerhört dåligt och underhållande, precis som det ska va.

Jag har även slängt ihop en fracker bild även idag:

Hur gör Maud Olofsson för att vinna yngre väljare?
Hon blir så klart Maud Coolofsson!
OBS MONTAGE!


Va fan, vi tar en egen ordvits också!

Vad kallas den ostekta Bert?
   Robert.  Rå-bert ja ni fattar ni är väl inte duma i hövet?...eller?

Klart slut.

// Adam 

6 kommentarer:

  1. Kom på en när jag skulle sova igår som nog håller måttet för dålighet.

    Vad heter den mest överviktiga vulkanen?

    - Valkyria

    SvaraRadera
  2. allt det här är tillräkligt lågt! perfekt

    SvaraRadera
  3. Adam, om du ska stava så fel i kommentarer så får du fixa ett eget konto och inte utge dig för att vara oss! :)

    SvaraRadera
  4. Roligt Erik, jag brinner ju för att sta fel! alla vet la att det är du som är Th3dz!

    SvaraRadera
  5. det var därför jag skrev "oss"...

    SvaraRadera